Tuesday 7 April 2015

Pertama kali pakai cermin mata rasa nak campak je spec ni!

Sejak umur dah menjangkau 30an ni...macam-macam nikmat yang Allah dah tarik balik sikit..sikit diambil olehNya.
Dah lama aku tahan tak nak pakai cermin mata..kononnya tak comel lah kalau pakai spec kan. Nampak skema je pakai spec ni.
Dari zaman sekolah menengah lagi dah rabun. Terkenyit-kenyit mata bila tengok papan putih tu. Lagi-lagi bila lepas baca buku atau menulis, nak alihkan pandangan ke papan putih tu jenuh nak fokus. Rupanya ni lah petanda yang kite dah mula rabun sebenarnya.
Tapi aku tak pernah la bgtau parent..saje je malas nak kecoh2 konon rabun ni. Xglemer la..kahkahkahh.
But now..dah start pening kepala..ingatkan migrain ke apa..rupanya sebab rabun tu lah. Mayb dah naik power kot. Tapi sikit je sebenarnye power aku...kak ipa aku lagi la 1000 power rabun die. Mak oii..aku yg takat 150 ni pon dh pening..kalau 1000 memang xleh lekang la dengan spec tu gamaknye.
Tapi kan..bila pakai spec mula-mula ni memang rasa rimas. Tak biasa..nak2 bila nak pakai tudung tu rasa besor je muka.adoihaii. Hilang sedikit kecomelan aii tau! ^_^
Now dah lebih kurang seminggu guna...hmm boleh la gak nak adapt. Memang ade rasa kurang sikit pening kepala tu. Alhamdulillah. Rimas tu adelah .. kadang2 rasa nak campak je spec tu..sbb jenuh nye lah nk buat kerja rumah dgn spec ni kan..hahaa!
Ohh...my carotomax plak hilang..vitamin pencerah mata ku! Mana lah aku letak..ada lagi separuh pulak tu. Sayang betul.. korang kalau nak try vitamin CAROTOMAX leh wassap ye 0193308997..kite burak2..^_^

No comments:

Post a Comment