There was an error in this gadget

Wednesday, 3 July 2013

Pengenalan shaklee

Assalamualaikum w.b.t

Pertama sekali saya ucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang membaca entry saya ini. Blog ini bertujuan untuk kongsi pengalaman saya sebagai p
engguna shaklee dimana saya berjaya hamil setelah 4 tahun melahirkan anak pertama. Saya pernah mengalami keguguran ketika anak pertama saya berumur satu tahun 3 bulan. Pada ketika itu kandungan saya berumur 11 minggu namun saiz janin hanyalah berumur 6 minggu sahaja. Ni gambar ketika mengandung hampir 4 bulan bersama anak pertama saya..;)


Orang kata selepas keguguran boleh cepat mengandung semula. Dan kebanyakan rakan saya dan ada juga dalam kalangan ahli keluarga terus hamil selepas mengalami keguguran dan melakukan operasi D&C (Dilation and Curratage). Namun tidak pula bagi saya kerana setelah dua tahun keguguran baru saya disahkan hamil setelah mencuba produk shaklee...alhamdulillah syukur ke hadrat illahi. Semua yang berlaku adalah ketetapanNya dan kehendakNya jua. Dua tahun saya rasa teramat lama..huhuu..orang kata saya ni tak sabar orangnye....namun tak salah kalau kita berusaha untuk dapat apa yang dihajati kan.

 Mungkin sesetengah orang berpendapat 'alahh tak lama mana pon dua tahun tunggu tu jah..akak ni ha dah empat tahun xde anak lagi..' ada juga yang kata 'biarlah anak awak tu besar dulu baru fikir nak dapat adik lg..' tidak kurang juga yang berkata begini 'bersyukurlaah ada orang dh 10 tahun kahwin belum pon ada anak'..hmm. Mungkin juga saya ni xsabar orangnye...maklum lah nak ikut jejak langkah mak saya..umur 29 tahun dah ada 4 orang anak.hehee. kakak ipar saya pon begitu umur 29 tahun sudah ada 4 cahaya mata...comel-comel belaka..hehee. Mak pon kata eloklah beranak banyak2 semasa muda ni..nanti dah 30an dh susah sikit...sakit itu lah sakit ini lah..ada betul juga kata mak tu kan.

Ok setakat ini saja dulu entry pengenalan bagi blog saya..tentang produk shaklee pula saya akan cerita di entry akan datang. Kepada yang dah tahu produk apa yang saya guna untuk hamil,boleh hubungi saya di no. 0193308997 untuk pesanan atau boleh layari laman fb saya 
https://www.facebook.com/sharifah.khadijahalyahya @ page https://www.facebook.com/mealshake